Τεχνική Υποστήριξη

Τεχνική Υποστήριξη Προϊόντων της Εταιρίας μας

Με σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτησή σας μετά την αγορά των προϊόντων σας, η Δ. & Ι Δαμκαλίδης ΑΕ έχει οργανώσει και επανδρώσει άρτια το Τμήμα After Sales έτσι ώστε να μπορέσετε να λύσετε κάθε πρόβλημα που ενδέχεται να προκύψει μετά την αγορά σας, εύκολα, γρήγορα και απλά. 

Από την παραλαβή του προϊόντος που μας επιστρέφετε μέχρι την αποστολή του επισκευασμένου ή ανταλλαγμένου προϊόντος σας, το τμήμα After Sales της Δ. & Ι. Δαμκαλίδης ΑΕ αναλαμβάνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την εξυπηρέτηση σας. 

Σε περίπτωση που αδυνατείτε να προσέλθετε προσωπικά στο Τμήμα After Sales για να παραδόσετε το προϊόν σας, είναι δυνατή η αποστολή του με courier με χρέωση αποστολέα.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε στείλετε e-mail στο Τμήμα After Sales περιγράφοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με το προϊόν σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: servicedesk@damkalidis.gr

Τα λοιπά στοιχεία επικοινωνίας του Τμήματος After Sales είναι:
SERVICE
Χαρίτων 33
175 64 Παλαιό Φάληρο
Αθήνα
Tηλ.: 210-9410669
Δείτε το xάρτη



Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα-Παρασκευή, 8:00πμ – 15:00μμ

Πρόσωπο επικοινωνίας: Βασίλης Γραμματίκας, Σωτηρία Μπάστα

Τεχνική Υποστήριξη – Παρακολούθηση Επισκευής 
Η Δ. & Ι. Δαμκαλίδης ΑΕ παρέχει πλήρη Τεχνική Υποστήριξη στα προϊόντα Nikon μέσω του Τμήματος After Sales αλλά και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας www.nikon.gr
Επισκεπτόμενοι την “Τεχνική Υποστήριξη” της σελίδας www.nikon.gr, στη συνέχεια τη σελίδα «Υποστήριξη & Στοιχεία Λήψης» μπορείτε να κάνετε «Δημιουργία Νέου Λογαριασμού» και να εγγράψετε το προϊόν σας. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης επισκευής. Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία παρακολούθησης επισκευής είναι η εξής:

  • Μπαίνετε στη σελίδα «Τεχνική Υποστήριξη» του www.nikon.gr
  • Κάνετε κλικ στην «Παρακολούθηση Επισκευής» και επιλέγετε «Ελληνικά»
  • Στη σελίδα που θα εμφανιστεί, συμπληρώνετε στο κενό πεδίο: 622/κωδικός επισκευής/σειριακός αριθμός (π.χ. 622/1234567/12345678) και πατάτε OK.

Ο κωδικός επισκευής σας έχει ήδη δοθεί από το επίσημο service της αντιπροσωπείας κατά την εισαγωγή της μηχανής σας. Ο σειριακός αριθμός υπάρχει τυπωμένος επάνω στο προϊόν σας.

Η λειτουργία «Παρακολούθηση Επισκευής» σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες, το στάδιο στο οποίο βρίσκεται, καθώς και το κόστος της επισκευής του εξοπλισμού σας.

Επιπλέον, μέσω της ιστοσελίδας www.nikon.gr μπορείτε να έχετε:

• τη δυνατότητα download των προγραμμάτων της Nikon που αναβαθμίζονται συνεχώς και των Firmware των ψηφιακών μηχανών
• απαντήσεις σε ερωτήματά σας για ολόκληρη τη σειρά των μηχανών και τις υπηρεσίες που σας προσφέρει η Nikon
• γρήγορη απάντηση σε προσωπικό σας ερώτημα μέσω του τεχνικού μας τμήματος
• δυνατότητα download των εγχειριδίων οδηγιών χρήσης 
• Nikon Digitutors: online εκπαιδευτικά video με οδηγίες για τη χρήση των Nikon D-SLR φωτογραφικών μηχανών
• δυνατότητα να γίνετε μέλος του NPS (Nikon Professional Service) εφόσων είστε επαγγελματίας φωτογράφος και πληρείτε τις προϋποθέσεις


 

Η εταιρία Δ. & Ι. Δαμκαλίδης ΑΕ προσφέρει σε όλους όσους αγοράζουν D-SLR φωτογραφικές μηχανές Nikon ένα σεμινάριο φωτογραφίας. Παρακαλούμε κάνετε κλικ εδώ για να συμπληρώσετε την αίτηση παρακολούθησης του σεμιναρίου Nikon Photoschool.
Η Δ. & Ι. Δαμκαλίδης ΑΕ, ως επίσημη και αποκλειστική αντιπρόσωπος των προϊόντων Nikon στην Ελλάδα, παρέχει επέκταση της εγγύησης των φωτογραφικών μηχανών DSLR Nikon για άλλο ένα χρόνο, δηλαδή δύο χρόνια συνολικά από την ημερομηνία αγοράς.